 |
|
Wtorek, 26 stycznia 2021r. |
 |
|
 |
Wiadomości |
 |
|
 |
Miasto |
 |
|
 |
Urząd |
 |
|
 |
Informacja publiczna |
 |
|
 |
Instytucje |
 |
|
 |
Kultura, Oświata, Sport |
 |
|
 |
Ochrona Środowiska |
 |
|
 |
Organizacje |
 |
|
 |
Dostępność |
 |
|
 |
|
 |
Aktualności
|

|
Urząd prowadzi obsługę interesantów w ograniczonym stopniu |
09-11-2020 09:26
|
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną w Polsce, ale także na terenie naszego regionu informujemy, że od 2 listopada do odwołania Urząd Miejski będzie prowadził obsługę interesantów w ograniczonym stopniu. Funkcjonowanie magistratu zostało ograniczone do wykonywania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
Wszelkie kontakty w celu załatwienia spraw administracyjnych realizowane będą poprzez e-mail (poczta@um.lubaczow.pl), ePUAP, telefonicznie (16 632 80 10) lub drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów. Ponadto wpłaty nie będą realizowane w kasie Urzędu. Apelujemy o regulowanie płatności w formie przelewu bankowego (w tym zakresie prosimy o skorzystanie z pomocy rodziny). W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa (np. z zakresu USC) należy wcześniej skontaktować się telefonicznie w celu ustalenia sposobu załatwienia sprawy.
Sprawy, w których przyjmowani są (podczas stanu epidemii) klienci w Urzędzie Stanu Cywilnego to m.in. rejestracja urodzeń i zgonów czy przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego.
W sprawach nagłych prosimy o kontakt telefoniczny z właściwą komórką organizacyjną (wykaz telefonów poniżej).
Sekretariat: 16/632 80 10 wew. 31 Biuro Obsługi Mieszkańców: 16/632 80 10 wew. 20, 30, 40 Urząd Stanu Cywilnego: 16/632 80 10 wew. 45, 46, 48 Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska: 16/632 80 10 wew. 27, 28, 29 Referat Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami: 16/632 80 10 wew. 35, 36, 37 Referat Podatków i Opłat: 16/632 80 10 wew. 15, 16 Referat Finansowo – Budżetowy: 16/ 632 80 10 wew. 12, 13, 14, 50 Referat Organizacyjny i Kadr: 16/632 80 10 wew. 21, 23 Referat Inwestycji i Rozwoju: 16/632 80 10 wew. 49 Biuro Promocji i Informacji: 16/632 80 10 wew. 44, 54, 42 Sekretarz: 16/632 80 10 wew. 34 Skarbnik: 16/632 80 10 wew. 11 Samodzielne stanowisko ds. obsługi biura Rady Miejskiej: 16/632 80 10 wew. 24 Samodzielne stanowisko ds. informatycznych: 16/632 80 10 wew. 25 Samodzielne stanowisko ds. funduszy zewnętrznych: 16/632 80 10 wew. 41 Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego: 16/632 80 10 wew. 22
|
wstecz
|
|

Ostatnia modyfikacja: , 2020-11-09
|
 |
|
|
|