 |
|
Niedziela, 28 lutego 2021r. |
 |
|
 |
Wiadomości |
 |
|
 |
Miasto |
 |
|
 |
Urząd |
 |
|
 |
Informacja publiczna |
 |
|
 |
Instytucje |
 |
|
 |
Kultura, Oświata, Sport |
 |
|
 |
Ochrona Środowiska |
 |
|
 |
Narodowy Spis Powszechny 2021 |
 |
|
 |
Organizacje |
 |
|
 |
Dostępność |
 |
|
 |
|
 |
Aktualności
|

|
Odpady z nieruchomości niezamieszkałych |
03-02-2021 10:14
|
Właściciele nieruchomości niezamieszkałych, czyli takich, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, zobowiązani są prowadzić gospodarkę odpadami komunalnymi. Oznacza to, że właściciele firm muszą zapewnić odbiór śmieci we własnym zakresie.
Przypominamy, że odpady komunalne z terenu tych nieruchomości nie będą odbierane przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu przez Gminę Miejską Lubaczów. Wyłączenie właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z jednolitego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi skutkuje koniecznością zawarcia przez właścicieli firm indywidualnej umowy z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, wpisanym do Rejestru Działalności Regulowanej.
Rejestr Działalności Regulowanej dostępny jest pod linkiem: http://www.lubaczow.pl/go.php?/pl/gospodarka_odpadami_komunalnymi/rejestr_dzialalnosci_regulowanej.
|
wstecz
|
|

Informacje wprowadził: , 2021-02-03
Ostatnia modyfikacja: , 2021-02-03
|
 |
|
|
|