Lubaczów
Piątek, 15 listopada 2019r.




BIP

e-Urząd

Przetargi - Ogłoszenia

Informacja publiczna

Organizacje

x

Ochrona Danych Osobowych

Komunikaty, Ogłoszenia drukuj
26-06-2019
Obwieszczenie o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji
26-06-2019

Lubaczów, dnia 26.06.2019 r.
GPR.6733.10.7.2019


O B W I E S Z C Z E N I E
o zebranych dokumentach i materiałach
przed wydaniem decyzji


Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1945 z późn. zm.)

zawiadamiam,

że postępowanie dowodowe w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego pn:
Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe z przebudową budynku dydaktycznego służącego kształceniu zawodowemu w Zespole Szkół im. gen. Józefa Kustronia na działce nr 3290/3 przy ul. Kościuszki w Lubaczowie zostało zakończone, a zebrane dowody i materiały są wystarczające do wydania w/w decyzji.

W związku z powyższym można zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia ukazania się obwieszczenia.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w formie obwieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lubaczowie oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.



Burmistrz Miasta Lubaczowa
Krzysztof Szpyt
wstecz


Informacje wprowadził: , 2019-06-26
Ostatnia modyfikacja: , 2019-06-26


Urząd Miejski

Finanse miasta

Podatki i opłaty

Ochrona Środowiska

Redakcja BIP

realizacja
redakcja
historia
(C) 1998-2017 Urząd Miasta Lubaczów GłównaGłówna PowrótPowrót GóraGóra