BIP |
 |
|
 |
e-Urząd |
 |
|
 |
Przetargi - Ogłoszenia |
 |
|
 |
Informacja publiczna |
 |
|
 |
Organizacje |
 |
|
 |
Ochrona Danych Osobowych |
 |
|
 |
|
 |
Nabór pracowników
|

|
26-07-2018
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska |
26-07-2018
|
Lubaczów, dnia 26.07.2018 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta Lubaczowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów.
1. Stanowisko pracy: 1. Referent w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
2. Niezbędne wymagania dla kandydatów: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) brak skazania za przestępstwa umyślne lub przestępstwa skarbowe umyślne, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, f) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, g) znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej, h) co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji, i) znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw: • ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, • ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, • ustawa z dnia 28 marca 1933 r. o grobach i cmentarzach wojennych, • ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz umiejętność ich właściwej interpretacji. j) biegła znajomość obsługi komputera w szczególności w zakresie programów Excel i Word oraz urządzeń biurowych k) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów: - umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność radzenia sobie ze stresem, - rzetelność, staranność, terminowość, - umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji. 4. Zadania wykonywane na stanowisku: - prowadzenie gminnej ewidencji zabytków i obiektów objętych ochroną konserwatorską, - bieżąca aktualizacja kart adresowych z gminnej ewidencji zabytków, - współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem zabytków w zakresie sprawowania nadzoru konserwatorskiego, - koordynacja i nadzór nad realizacją programu opieki nad zabytkami, - przygotowanie zarządzeń w sprawie wykreślenia obiektu z gminnej ewidencji zabytków, - przekazywanie informacji do Starosty Lubaczowskiego o wykreśleniu obiektu i wyłączeniu karty adresowej z gminnej ewidencji zabytków, - prowadzenie ewidencji cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej, - nadzór nad utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej położonych na terenie miasta Lubaczowa, - organizowanie i koordynacja opieki nad pomnikami i miejscami pamięci narodowej, - przygotowanie wniosków o dotacje na utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci narodowej, - rozliczanie przyznanych dotacji w zakresie rzeczowo-finansowym, - prowadzenie spraw z zakresu form ochrony przyrody, w tym: prowadzenie ewidencji pomników przyrody, przygotowanie projektów uchwał w sprawie ustanowienia pomnika przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego, przygotowanie projektów uchwał w sprawie zniesienia formy ochrony przyrody; - prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz upowszechnianie informacji drogą elektroniczną, - prowadzenie całości spraw z zakresu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.
6. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny; b) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz w dziale kadr Urzędu Miejskiego w Lubaczowie; c) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; d) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego; e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; f) kopie świadectw pracy, zaświadczeń z dotychczasowych miejsc pracy; g) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska” do dnia 10.08.2018 do godz. 15.30. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.lubaczow.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Lubaczowie.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do zatrudnienia zostaną zwrócone kandydatom po zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016.902 j.t.)”
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miejski w Lubaczowie proszę o umieszczenie poniższej klauzuli na dokumentach aplikacyjnych o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Urząd Miejski w Lubaczowie przez okres 1 roku.”
Z up. Burmistrza Janusz Waldemar Zubrzycki Z-ca Burmistrza Miasta Lubaczowa
|
wstecz
|
|

Informacje wprowadził: , 2018-07-26
Ostatnia modyfikacja: , 2018-07-26
|
 |
Urząd Miejski |
 |
 |
|
Finanse miasta |
 |
 |
|
Podatki i opłaty |
 |
 |
|
Ochrona Środowiska |
 |
 |
|
Redakcja BIP |
 |
 |
|
|