Lubaczów
Środa, 20 listopada 2019r.




BIP

e-Urząd

Przetargi - Ogłoszenia

Informacja publiczna

Organizacje

x

Ochrona Danych Osobowych

Przetargi inwestycyjne drukuj
14-12-2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
14-12-2017

Lubaczów, dnia 14.12.2017 r
RIR.III.271.18.2017


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)




dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn.: „Remont 9 sal dydaktycznych, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznym Gimnazjum nr 2 w Lubaczowie”


Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Gmina Miejska Lubaczów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Miejska Lubaczów

(siedziba: Urząd Miejski w Lubaczowie)

ul. Rynek 26

37-600 Lubaczów

www.lubaczow.pl

godz. urzędowania: 7.30 - 15.30

tel.: 16 632 80 10, fax: 16 632 11 91


 

2) Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.


3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.lubaczow.pl


4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn.: „Remont 9 sal dydaktycznych, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznym Gimnazjum nr 2 w Lubaczowie”

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

                 3.1. Część I. Dostawa sprzętu
    1. Wyposażenie strukturalne sieci logicznej:

Serwer - 1 szt.

Parametry

  •  Procesor: Intel Xeon E3-1230 v6

  • Pamięć RAM: 2x 8 GB

  • Kontroler RAID: PERC H330

  • Dyski i Napędy: T130 4 x 3,5"

2x 1TB Entry Cabled

DVD±RW

  • Zintegrowana karta sieciowa: Broadcom 5720 Dual Port

  • Zdalne Zarządzanie: iDRAC8 Basic

  • Zasilanie: 1 x 290W (Zintegrowany)

  • Zainstalowany system operacyjny: Win Serv 2016 STD 16C

6x 5 x MS Win Serv 2016 CAL User


ROUTER – 2 szt.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • procesor Atheros 600MHz 74K MIPS

  • 128MB RAM

  • 5x Gigabit LAN

  • 5x Fast Ethernet LAN

  • 1x SFP

  • 1x RJ45

  • 1x microUSB

  • WiFI 2.4GHz Dual Chain 802.11bgn

  • 1 Watt Mocy

  • 2x 4dBi Omni antena

  • Licencja Level 5

  • wyświetlacz LCD

  • obudowa typu Desktop


Serwer plików – 1 szt.

obudowa

RACK

procesor

Intel Atom C2538

częstotliwość procesora

2400 MHz

pojemność pamięci RAM

2000 MB

typ pamięci

DDR3 DIMM

pojemność dysków twardych

0 GB

maks. pojemność dysków twardych

80000 GB (maksymalna pojemność surowa z jednostkami rozszerzającymi)

ilość dysków twardych

0 szt.

interfejs dysku twardego

Serial ATA II
Serial ATA III

forma szerokości dysku twardego

2.5 cala
3.5 cala

obsługiwany typ RAID

RAID 10
RAID 0
RAID 6
RAID 5
JBOD
Basic
Synology Hybrid RAID
RAID 1

złącza zewnętrzne

1 x eSATA
2 x USB 3.0

maks. ilość dysków twardych

8 szt. (maks. liczba kieszeni na dyski z jednostką rozszerzającą)

interfejs LAN

4 x LAN RJ-45

zastosowanie

serwer plików
stacja pobierająca dane
media serwer
stacja monitoringu
serwer VPN

zasilanie

zasilacz wbudowany (2 x 250 W)

głośność pracy

52.8 dB

wymiary

44 x 430.5 x 591.8 mm

waga

9.36 kg

akcesoria

1 x pakiet akcesoriów | 2 x kabel zasilania


Szyna do serwerów rack 1u rkm114 Fixed – 1 szt.

Dysk - 4 szt.


Pojemność

3 TB

Bufor

64 MB

Interfejs

SATA 3

Szybkość transmisji SATA

600 Mbps

Wymiary (szer x gł x wys)

101.6 x 147 x 26.1 mm


Cloud Key – 1 szt
Cloud Key z preinstalowanym oprogramowaniem UniFi Controller. Urządzenie zasilane  za pomocą PoE 802.3af (np. bezpośrednio z UniFi Switch, ToughSwitch PRO, EdgeSwitch) lub za pomocą wejścia microUSB (5V).

Antena Long Range zestaw 3 urządzeń – 1 kpl

Wilgotność

5-80

Temperatura pracy

-30 do +80 °C

Moc nadawania

27dBm

Porty

1 x Ethernet 10/100

Antena zintegrowana

Tak, 2x2 MIMO

Złącze anteny zewnętrznej

Brak

Zasilacz

24V 0,5A PoE

Zasilanie

Power over Ethernet 12-24V

Zgodność

Zgodność z RoHS

Wymiary

200x200x36,5 mm

Waga całkowita

290g, z uchwytem 430 g


Switch 24 Gigabit 24V/802.3af/at PoE 500W – 2 szt

zarządzania

Typ przełącznika  

Managed network switch  

Łączność

Podstawowe przełączanie RJ-45 Liczba portów Ethernet  

24

Podstawowe przełączania Ethernet RJ-45 porty typ  

Gigabit Ethernet (10/100/1000)

Ilość slotów Modułu SFP

2

Port konsoli

RJ-45

Sieć komputerowa

Standardy komunikacyjne

IEEE 802.3af,IEEE 802.3at

Podpora kontroli przepływu

Tak

obsługa 10G

Nie

Przekazanie (audycja) Danych

Przepustowość rutowania/przełączania

52 Gbit/s

Przepustowość

26000 Mpps

Design

Możliwości montowania w stelażu

Tak

Rozmiar układu

1U

Kolor produktu

Silver

Diody LED

Tak

Certyfikaty

CE, FCC, IC

Zarządzanie energią

Napięcie wejściowe AC

100-240 V

Częstotliwość wejściowa AC

50/60 Hz

Pobór mocy

500 W

Zasilanie przez Ethernet

Obsługa PoE

Tak

Całkowita Power over Ethernet (PoE) budżetu

34.2 W

Warunki zewnętrzne

Zakres temperatur (eksploatacja)

-5 - 40 °C

Zakres wilgotności względnej

5 - 95  %

Waga i rozmiary

Szerokość produktu

485.04 mm

Długość urządzenia

285.6 mm

Wysokość urządzenia

44.45 mm

Waga produktu

3700 g




2) komputery All In One A - uczeń szt. 30:

rodzaj

All in One

przekątna ekranu

23 cali

ekran dotykowy

tak

rozdzielczość

1920 x 1080

typ procesora

Intel Core i7

model procesora

i7-6500U (2.5 GHz, 3.1 GHz Turbo, 4 MB Cache, 25W)

rodzaj zastosowanej pamięci

SO-DIMM DDR4

ilość pamięci RAM

8 GB

ilość wolnych banków pamięci

1

typ dysku twardego 1

hybrydowy

pojemność dysku twardego 1

min. 500 GB (+ 8GB SSHD)

napęd optyczny

DVD+/-RW (zewnętrzny)

karta graficzna

GeForce 930A

złącza karty graficznej

1 x HDMI

czytnik kart pamięci

uniwersalny

moc zasilacza

120 W

złącza na tylnym panelu

4 x USB 3.0

standard łaczności bezprzewodowej

IEEE 802.11 ac
Bluetooth 4.0

system operacyjny

Windows 10 Professional 64bit

akcesoria w komplecie

klawiatura
mysz

informacje o akcesoriach

bezprzewodowa klawiatura i mysz

dodatkowe informacje

kamera internetowa



3) komputery All In One B - nauczyciel szt. 2

rodzaj

All in One

przekątna ekranu

23 cali

ekran dotykowy

tak

rozdzielczość

1920 x 1080

typ procesora

Intel Core i7

model procesora

i7-6500U (2.5 GHz, 3.1 GHz Turbo, 4 MB Cache, 25W)

rodzaj zastosowanej pamięci

SO-DIMM DDR4

ilość pamięci RAM

8 GB

ilość wolnych banków pamięci

1

typ dysku twardego 1

hybrydowy

pojemność dysku twardego 1

min - 500 GB (+ 8GB SSHD)

napęd optyczny

DVD+/-RW (zewnętrzny)

karta graficzna

GeForce 930A

złącza karty graficznej

1 x HDMI

czytnik kart pamięci

uniwersalny

moc zasilacza

120 W

złącza na tylnym panelu

4 x USB 3.0

standard łaczności bezprzewodowej

IEEE 802.11 ac
Bluetooth 4.0

system operacyjny

Windows 10 64bit Professional

akcesoria w komplecie

klawiatura
mysz

informacje o akcesoriach

bezprzewodowa klawiatura i mysz

dodatkowe informacje

kamera internetowa



4) Tablice multimedialne /projektory krótkoogniskowe - 9 szt,

Przekątna tablicy

83"

Przekątna powierzchni roboczej

79"

Technologia

Pozycjonowanie w podczerwieni

Rodzaj powierzchni

Matowa, suchościeralna*
magnetyczna
żadne uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy

Sposób obsługi

palec lub dowolny wskaźnik

Format obrazu

4:3

Rozdzielczość rzeczywista

32768 x 32768

Dokładność odczytu

1 mm

Prędkość kursora

120 cali / sekundę

Komunikacja

USB

Paski skrótów

Po obu stronach tablicy

Wymiary tablicy

1 730 x 1 237 mm

Powierzchnia robocza

1 641 x 1 148 mm

Waga tablicy

20 kg

Zasilanie

Port USB

Akcesoria

inteligentna półka na pisaki,
pisaki (4 sztuki),
płyta CD z oprogramowaniem,
uchwyty do montażu na ścianie,
wskaźnik teleskopowy

Akcesoria opcjonalne

mobilny stojak

Język oprogramowania

Język polski

System operacyjny

Windows 2000 / XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 32 bit i 64 bit



Projektor + uchwyt ścienny – 9 szt

Technologia

DLP

Rozdzielczość

1024x768 (XGA, 4:3) 

Kontrast

10000:1

Jasność

3100 ANSI lm

Poziom szumu

36dBA Normalny / 29 dBA Eco

Zużycie energii

350W Normalny / 240W Eco / 0.5 StandBy

Żywotność lampy

4000 tryb standardowy / 6000 tryb eko

Zoom/Focus

brak/ręczny

Współczynnik odległości

0.61:1

Obiektyw

F=2,6; f=6,9mm

Odległość od ekranu

0,74 - 1,49 m

Wejścia video

HDMI x1 (z obsługą MHL)
VGA x2
S-Video x1

Wejścia audio

MiniJack 3,5mm x1

Wyjścia audio

MiniJack 3,5mm x1 

Porty komunikacyjne

RJ45 x1
USB-B x1
RS-232 x1

Wbudowany głośnik

10W (mono)

Waga

2,8 kg

Wymiary (wys. x szer. x głęb.)

117,9 x 282 x 267,5 mm

Wyposażenie standardowe

Pilot, baterie, kabel zasilający, płyta CD z instrukcją





3.2. Część II. Dostawa wyposażenia
Przyrządy i urządzenia do obserwacji – kpl 1, zestawy przyrządów do pomiarów i doświadczeń do doświadczeń – kpl 1, Sprzęt laboratoryjny – kpl.1., Przyrządy i urządzenia do obserwacji w pracowniach: a) Biologiczna, b) Chemiczna, c) Fizyczna, d) Geograficzna, e) Przyrodnicza, 
1. Przyrządy i urządzenia do obserwacji – kpl 1,
2. Zestaw przyrządów do pomiarów i doświadczeń  do doświadczeń – kpl 1,
3. Sprzęt laboratoryjny – kpl.1. - ilość 5 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cześć II. Dostawa wyposażenia - stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

          4. Dodatkowe uwagi:
    Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podan, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.


            5. Kod CPV:

    30213000-5 - Komputery osobiste

    32413100-2 - Rutery sieciowe

    48000000-8 - Pakiety o programowania i systemy informatyczne,

    48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,

    48820000-2 – Serwery

    32420000-3 – Urządzenia sieciowe

    32322000-6 - Urządzenia multimedialne

    38652120-7 - Projektory wideo

    39162100-6 - Pomoce dydaktyczne


    6. Informacja na temat możliwoś>ci powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:

    Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.


         7. Wymagania stawiane Wykonawcy:

    1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

    2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

    3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

    4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

    5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

    6) Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

    - Użyte materiały/zabudowane urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.


    1. Wymagania organizacyjne

    1) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót.

    2) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca.


    9. Wymagania dotyczące gwarancji

    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum2 - letniej (24 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego niż 2 lata (24 miesięcy) okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona.


    5) Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

    6) Termin wykonania zamówienia:

    1. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia – w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.

    2. Termin zakończenia całego zakresu zamówienia objętego umową ustala się na dzień: 15 styczeń 2018r.

    3. W związku z dofinansowaniem inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w określonym terminie. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za zaniedbania lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności za niewykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym umową, skutkujące np. utratą dofinansowania z RPO WP. W sytuacji tej Zamawiający będzie miał prawo do żądania naprawienia szkody obejmującej stratę w postaci utraty dofinansowania, w wysokości utraconego dofinansowania. Żądanie odszkodowania od Wykonawcy z tytułu utraconego dofinansowania z RPO WP nie ogranicza prawa Zamawiającego do wystąpienia wobec Wykonawcy z innymi roszczeniami przewidzianymi umową oraz przepisami Kodeksu cywilnego.

    7) Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

    1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

    1) nie podlegają wykluczeniu;

    2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.

    2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

    1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

    - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,


    1. Zdolności technicznej lub zawodowej:

    - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży:

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp.

    • złoży wykaz wykonanych dostaw (tylko dla części I), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

      Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub multimedialnego, o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł brutto.

    •     dla części II przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę wykonanych dostaw


    1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:

    • złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,

    3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
    w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy Pzp.

    4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
    z warunków określonych w pkt. 1) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2), 3) i 4) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie.

    5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

    6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

          1. jest niezgodna z ustawą,

          2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
            z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3,

          3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

          4. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,

          5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
            o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert ,

          6. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,

          7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;

    7a) wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą;

    7b) wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium

          1. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    7. Wykluczenie Wykonawców z udziału w postępowaniu:

    7.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców podlegających wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 ustawy.

    Dodatkowo Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w oparciu o podstawy wykluczenia,
    o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy (pkt 1-8):

    a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U.13 poz. 978 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.);

    b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

    c) jeżeli Wykonawca, lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, tj.: urzędujący członek jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnik w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurent pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 2 – 4 ustawy z:

    - Zamawiającym,

    - osobami uprawnionymi do reprezentowania Zamawiającego;

    - członkami komisji przetargowej;

    - osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a ustawy - chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie Zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu;

    d) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1 – 4 ustawy, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania,

    e) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych;

    f) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, o którym mowa w pkt 5;

    g)wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych,

    h) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.


    7.2. Wykluczenie Wykonawcy następuje:

    1) W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. a) – c) i pkt. 14 ustawy, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. a) – c) ustawy, jeżeli nie upłynęło 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;

    2) W przypadkach, o których mowa:

    a) w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. d) i pkt. 14 ustawy, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit d) ustawy;

    b) w art. 24 ust. 1 pkt. 15, art. 24 ust. 5 pkt 5-7 ustawy; jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia odpowiednio uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienia jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia lub od dnia, w którym decyzja potwierdzająca zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia stała się ostateczna;

    3) W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 18 i 20 lub ust. 5 pkt. 2 – 4 ustawy, jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;

    4) W przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 21, jeżeli nie upłynął okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

    5) W przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 22, jeżeli nie upłynął okres obowiązywania zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.


    7.3 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 lub art. 24 ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione powyżej.


    Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.


    7a) wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
    w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

    1. W celu wstępnego wykazania przez Wykonawcę, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

    1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg Załącznika nr 2 do SIWZ.

    1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

    2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ.

    3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;

    4. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców;

    5. dokumenty wskazane w pkt c i d muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału
      w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;

    6. w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia
      o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów
      i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty


    1. pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg Załącznika nr 3 do SIWZ;


    Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny złożonych ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.


    Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, opisanych w części 2 poniżej chyba że, pomimo braku takiego obowiązku, dołączy on te oświadczenia lub dokumenty do swojej oferty.


    1. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy:

    Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia:

    1.    odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    2. wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy – patrz punkt rozdz. VI pkt 1. ppkt 1) lit. d SIWZ.
    3. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


      Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
      w postępowaniu.


      1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

      1. zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 2. pkt 2-4 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

      - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

      Dokumenty, o których mowa w rozdz. VI pkt 3. lit. a) tiret pierwsze SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w rozdz. VI pkt 3. lit. a) tiret pierwsze SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu.


      • W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.


      4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy
      z Wykonawców oddzielnie.

      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

      1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,

      2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
        o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;

      3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

      5. Oświadczenia należy złożyć w formie oryginału, pozostałe dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.

      6. Na ofertę składają się dokumenty wskazane w dziale 5 oraz niżej wymienione załączniki:

      1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – wg zał. nr 1,

      2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Prawa zamówień publicznych – wg zał. nr 2,

      3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
        z art. 24 ust. 1 i 5 Prawa zamówień publicznych – wg zał. 3,

      4. wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w rozdział VI pkt 1 i 2.

      5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg zał. nr 7 do SIWZ


      8) Informacja na temat wadium:

        Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


      9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      a) Cena wykonania zamówienia – waga 60%.

      b) Okres gwarancji - waga 20 %

      c) Serwis - waga 20 %


      10) termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane, język, w jakim muszą być sporządzone:

      w siedzibie zamawiającego

      Urząd Miejski w Lubaczowie

      ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów

      pokój nr 7, sekretariat

      do dnia 22.12.2017 r. do godz. 10.00


      Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.


      11) miejsce i termin otwarcia ofert:

      w siedzibie zamawiającego

      Urząd Miejski w Lubaczowie

      ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów

      pokój nr 6, Sala obrad

      dnia 22.12.2017 r. do godz. 10.15.


      12) termin związania ofertą

      Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert


      13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

      nie dotyczy


      14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

      nie dotyczy


      15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

      nie dotyczy


      16) informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

      Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy.


      17) Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

      Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia: 633055-N-2017 w dniu 14.12.2017 r


      18) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

      Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.







                                                               Burmistrz Miasta Lubaczowa
                                                                          Krzysztof Szpyt






      Dokument w formacie ZIP Dokumentacja przetargowa - do pobrania w wersji spakowanej ziip
Dokument w formacie ZIPOgłoszenie BZP o udzieleniu/unieważnieniu postępowania nr 500022393-2018
wstecz


Informacje wprowadził: , 2017-12-14
Ostatnia modyfikacja: , 2018-01-31


Urząd Miejski

Finanse miasta

Podatki i opłaty

Ochrona Środowiska

Redakcja BIP

realizacja
redakcja
historia
(C) 1998-2017 Urząd Miasta Lubaczów GłównaGłówna PowrótPowrót GóraGóra